tarczylogo_1.jpg
Határtalanul
E-Kréta

Osztálynapló
Ellenőrző
E-Ügyintézés

Osztálynapló
Ellenőrző
E-Ügyintézés

Osztálynapló
Ellenőrző
E-Ügyintézés

Versenyeredmények

Versenyeredmények

2024/2025-es tanév

Logók
Nyitvatartás
Az iskola a tanítási időben hétfőtől - péntekig
7.00 órától 18.00 óráig tart nyitva.
previous arrow
next arrow

Tisztelt Szülők/Gondviselők! Kedves Gyerekek!

A bizonyítványok az alábbi időpontoktól vehetők át:


1. és 2. évfolyam: 2020.06.24-én 12-16 óra között az osztályfőnöktől az osztálytermekben, ezt követően június 30-ig munkanapokon 8-15 óra között, július 1-től szerdai ügyeleti napokon 9-12 óra között a gondnoki irodában.
3. és 4. évfolyam: 2020.06.23-án. 12-16 óra között az osztályfőnöktől az osztálytermekben, ezt követően június 30-ig munkanapokon 8-15 óra között, július 1-től szerdai ügyeleti napokon 9-12 óra között a gondnoki irodában.
5. és 6. évfolyam 2020.06.23-án. 8-12 óra között az osztályfőnöktől az osztálytermekben, ezt követően június 30-ig munkanapokon 8-15 óra között, július 1-től szerdai ügyeleti napokon 9-12 óra között a gondnoki irodában.
7. évfolyam: 2020.06.24-én. 8-12 óra között azaz osztályfőnöktől osztálytermekben, ezt követően június 30-ig munkanapokon 8-15 óra között, július 1-től szerdai ügyeleti napokon 9-12 óra között a gondnoki irodában.
8. évfolyam: 2020.18.-tól június 30-ig munkanapokon 8-15 óra között, július 1-től szerdai ügyeleti napokon 9-12 óra között a gondnoki irodában.
A tanév végi jutalmak átadására a tanévnyitó ünnepélyen, méltó körülmények között kerül sor.
A 8. osztályos tanulók a ballagáson vették át jutalmukat.

Kellemes vakációt kívánok!

Venczel Csaba
intézményvezető

Közzétéve: 2020.06.03

MAGYAR NYELV ÉS IRODALOM:

- 4 db 14-32-es számú vonalas füzet
- 3 csomag írólap

MATEMATIKA:

- 2 db négyzetrácsos füzet (27-32)
- 1 doboz korong
- 1 csomag színes műanyag pálcika
- 1 db műanyag óra
- 1 db műanyag hőmérő
- 1 db papír mérőszalag
- 1 db műanyag vonalzó (10-15 cm hosszú)
- 1 db tükör

Kérjük ezeket az eszközöket névvel ellátva egy kis dobozban elhelyezni!

ANGOL NYELV:

- 1 db sima lapú füzet (20-32)

KÖRNYEZETISMERET:

 1 db sima lapú füzet (20-32)

RAJZ / TECHNIKA:

- 12 színű zsírkréta
- 12 színű vízfesték
- 4-es, 6-os, 10-es ecset
- 1 db vizes tálka (konzervdoboz is jó)
- törlőrongy (pamut)
- 30 db famentes A/4-es rajzlap
- 1 cs. A/4-es origami lap
- 1 cs. 20x20 cm-es origami lap
- 1 db nagy kenőfejes ragasztó
- 1 db olló
- 1 cs. natúr gyurma, 1 cs. színes gyurma
- A/4-es iratgyűjtő mappa
- rajztábla (A/4)

Kérjük az eszközöket névvel ellátva egy nagyobb masszív dobozban, a színes- és rajzlapokat az iratgyűjtőben elhelyezni szíveskedjenek!

2020. április 28-án a körzettel rendelkező általános iskolákban felvételre kerül az összes gyermek, akik nem kerültek felvételre a beiratkozás I. szakaszában, és lakóhelyük vagy életvitelszerű tartózkodási helyük alapján az intézmény körzetébe tartoznak. A szülőnek nem kell külön jelentkeznie az állandó lakóhely szerinti körzetes iskolába, elegendő ezt a felvételt megerősítenie, akár a Kréta rendszer e-Ügyintézés felületén, akár más módon (pl. e-mailben, vagy az iskola által megjelölt egyéb módon). Amennyiben lehetséges, elsősorban az e-Ügyintézés felületén keresztül küldjék be a szülők a kérelmüket, illetve a körzetes iskolába történő felvétel megerősítését, mert itt minden adat a rendelkezésre áll, amely szükséges vagy lehetőségként adott a beiratkozáshoz. Egyéb módon az intézményhez eljutott kérelmek esetében is ajánlott, hogy a kötelező alapadatokat adjak meg a szülők (gyermek neve, születési helye, ideje, édesanyja neve, állandó lakcíme, szülő/törvényes képviselő neve).

 A szülő megerősítése vagy kérvénye alapján az alábbi eseteket különböztetjük meg: 

1. A gyermek állandó lakcíme szerinti körzetes iskolába kívánja beíratni gyermekét.
 Ez esetben elegendő a felvétel megerősítése az intézmény felé. A Kréta rendszer eÜgyintézés felületén a gyermek - csillaggal jelölt, kötelező - alapadatainak megadása után megjelenik az iskola, amely szerint körzetes a gyermek, amelyre való kattintással a szülő elküldi az iskola felé jelzését a megerősítésről. A megerősítés történhet email formájában is, ebben az esetben a beiratkozáshoz kötelező adatokat is meg kell adnia a gyermekéről. Amennyiben szeretné, lehetősége van arra is, hogy a felületen online megtegye a nyilatkozatait, vagy a dokumentumok másolatát csatolja. A megerősítést követően az általános iskola a ,,Felvett" státuszba helyezi a gyermek jelentkezését.

Segédlet a Kréta beiratkozás moduljának használatához. Kérjük ezt a felületet használja gyermek beíratásához. Ha nehézségbe ütközik, 8 és 16 óra között telefonon segítünk a kitöltésben, ha kell visszahívjuk. Tel: +36709842880 (rendszergazda), +36308531593 (titkárság), +36307577857 (Venczel Csaba intézményvezető)

Nátus konyha üzenete:
Akik ebédet igényeltek gyermekeik számára,
10.30 és 13 óra között vehetik át
a Nátus konyhán (Március 15. tér 14.).
Éthordót nem kell vinni, az ételt csomagolva vehetik át.
Ebédigénylést/lemondást továbbra is az iskolában kell jelezni (tel: 89/324-350)