A Témahét keretében a 3.c osztályosok arról beszélgettek, hogy mennyire fontos dolgunk megvédeni a Földet. A gyerekek elmondták, ők mit tesznek, hogyan óvják a Földet, majd egy videót néztek meg ennek kapcsán. Természetismeret órán újságpapírhulladékból készítettek papírmasét, mely egy földgömböt ábrázolt. A 3.a osztályosok rajz óra keretében készítettek a fenntarthatósághoz kapcsolódó feladatokat, rajzokat.
A témahét 2024-es ajánlott témáiból a 3.e osztály "Az év beporzói, a lepkéket" választotta. A témát több tanóra összehangolásával dolgozták fel: Science órán angol nyelvű interaktív feladatokat oldottak meg, magyar órán a lepkékről olvastak ismeretterjesztő szöveget, mesét, verset. Rajzórán a gyerekek a lepkék ideális életteréről készítettek rajzokat, digitális kultúrán pedig bemutatók készültek a PowerPoint program felhasználásával. Erre az alkalomra a tanteremben dekorációként is megjelentek a lepkék. Szorgalmi feladatként választhattak a tanulók a 2024-es témahét egy másik projektjéből is, így a "Bánj jól a Földdel" témakörhöz is készültek bemutatók.
Felső tagozaton az 5.a osztály csatlakozott a Témahéthez. Egyik természettudomány órán a légszennyezés témakörében gyűjtöttek információkat, majd megnéztek egy ismeretterjesztő videót. Ezt követően irányított kérdések segítségével dolgozták fel a hallottakat. Három
csoportot alakítottak ki, majd vizuális kultúra órán három témában készítettek a gyerekek figyelemfelhívó plakátokat: üvegházhatás, mesterséges szennyezőanyagok, füstköd-szmog. Digitális kultúra órán ugyanezen témákban 3 prezentációt készítettek. A második természettudomány órán a csoportok kiselőadással mutatták be egymásnak az elkészült munkáikat.